سئو سایت شرکتی برای موبایل
0 تا 100 سئو سایت شرکتی + 7 عامل موثر در بهبود رتبه سئو سایت شرکتی
پیاده سازی این کار سخت به نظر می رسد، اما افزونه ای مانند WP Rocket می تواند تمام نیازهای ذخیره سازی شما را برطرف کند. در بسیاری از مواقع، وقتی همه چیز خوب پیش میرود، تمایل به پذیرش تغییرات جدید در استراتژیهای بازاریابی کمتر میشود. اما در دنیای دیجیتال، فقط ادامه دادن کافی نیست؛ برای موفقیت واقعی، باید همواره یک قدم جلوتر بود و به تغییرات بازار واکنش نشان داد. همچنین می توانید مقاله ما در باره افزایش سرعت سایت با AMP را نیز مطالعه کنید. در اولین قدم باید قالبی رو برای سایت انتخاب کنید که کدنویسی استانداردی داشته باشه.
مجموعه فرابگیر با سابقه طولانیمدت در زمینه طراحی ، وردپرس، سئو و بهینهسازی آن میتواند کمک بسزایی در این زمینه به شما و کسبوکارتان ارائه دهد. این کار شامل بروزرسانی محتوا، رفع مشکلات فنی، بهبود سئو، اضافه کردن ویژگیهای جدید و … میشود. با نگهداری منظم از سایت، میتوان عمر مفید سایت را افزایش داد و از آن به عنوان یک ابزار موثر برای کسبوکار استفاده کرد. انتخاب پلتفرم مناسب برای طراحی سایت شرکتی یکی از تصمیمات مهمی است که باید گرفته شود. پلتفرمهای مختلفی مانند وردپرس، جوملا، دروپال و … برای طراحی سایت وجود دارند.
استراتژیهای این بخش شامل پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط با هر مطلب، تولید محتوای باکیفیت و بهینه، تگ عناوین مناسب، تولید لینکهای داخلی و بهینهسازی تمامی عوامل داخلی صفحهی شما میشود. درواقع سئوی داخلی محتوای وبسایت شما را بهطور کامل دگرگون و نونوار میکند تا برای موتورهای جستوجو و مخاطبین جذاب بهنظر برسد. به زبان سادهتر، بهینه سازی سایت شرکتی، نوعی بهینهسازی برای موتورهای جستوجو است که مشتریان بالقوه را به سمت کسب و کار شما هدایت میکند و منجر به افزایش فروش سایت شرکتی شما میشود. اولین تصوری که مشتریان از برند شما میگیرند، از طریق وبسایت شما شکل میگیرد. یک وبسایت حرفهای و جذاب میتواند اعتماد مشتریان را جلب کند، اعتبار برند شما را افزایش دهد و در نهایت منجر به افزایش فروش شود.
در ضمن، این موضوع را هم به یاد داشته باشید که زمانی که می خواهید سئو سایت انجام بدهید، سعی کنید در ذهن خودتان، نسخه موبایلی را برای بهینه سازی بیاورید و پیشفرض ذهنتان را از نسخه دسکتاپ خالی کنید. همیشه یادتان باشد که در سئو موبایل باید در نظر بگیرید که با صفحات نمایش کوچکتری طرف هستیم. پس بهتر است برای اینکه عملکرد خوبی در صفحه SERP داشته باشیم، عنوان صفحه خودمان و توضیحات متا را برای نسخه موبایلی بهینه سازی کنیم. سعی کنیم بدون از بین بردن کیفیت این اطلاعات، آن ها را کوتاه تر بنویسیم تا کاربران موبایل بتوانند همه آن ها را بخوانند و بدانند که قرار است با صفحه ای رو به رو بشوند که اطلاعاتی که می خواهند در آن وجود دارد. کلا سعی کنید برای نوشتن این موارد همیشه نسخه موبایلی را در ذهن خودتان بیاورید چون محتوایی که شما برای نسخه موبایلی می نویسید، در نسخه دسکتاپ هم به خوبی نمایش داده می شود.
سئوی موبایل فرآیند بهینه سازی وب سایت شما، در درجه اول برای بهبود ظاهر و رتبه بندی جستجوی دستگاه های تلفن همراه است. چگونه میتوان از سئو سایت شرکتی برای تقویت نقاط ضعف دیجیتال شرکت بهرهبرداری کرد؟ بهینه سازی موتورهای جستجو در مدیریت سئو میتواند به بهبود نقاط ضعف مانند کمبود ترافیک یا نرخ تبدیل پایین کمک کند. سئو برای رشد و بالا آمدن هر نوع وبسایتی، راهکاری کارآمد در آستین دارد که یکی از آن وبسایتها، سایتهای شرکتی هستند. از آنجا که سایتهای شرکتی یا تجاری، اغلب به دنبال افزایش فروش و سود نهایی شرکت هستند، بهینه سازی سایت شرکتی به نحوی انجام میشود که بیشترین میزان ترافیک ارگانیک و مشتری را به سمت خود جذب کنند. سئو برای سایتهای شرکتی به معنای افزایش دیده شدن وبسایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل است.
گروه طراحی آوا با بهره گیری از دانش تیم فنی خود در این زمینه و با رعایت اصول سئو, الگوریتمهای گوگل, بهینه سازی محتوا و تصاویر, لینکسازی های داخلی و خارجی و تکنیک های دیگر کمک میکند تا سایت شما در نتایج برتر گوگل قرار گیرد. بهجای ایجاد محتوا از صفر، بهینهسازی مجدد صفحات موجود میتواند بهطور مؤثری بهبودهایی در سایتهای قدیمی ایجاد کند. این روش به تیمهای بازاریابی کمک میکند تا از محتوای موجود بهرهبرداری کنند و زمان بیشتری برای نوشتن مطالب جدید صرف نکنند. در دنیای دیجیتال امروز، رقابت برای جذب مشتریان آنلاین به شدت افزایش یافته است. از کسبوکارهای کوچک تا شرکتهای بزرگ، همه در تلاشند تا در نتایج جستجو جایگاه بالاتری داشته باشند و ترافیک بیشتری به سایتهای خود جذب کنند. این رقابت روز به روز شدیدتر میشود و اگر محتوای وبسایت شما دیده نشود، فرصتهای زیادی را از دست خواهید داد.
یک وبسایت بهینهسازی شده برای موبایل، به کاربران اجازه میدهد تا به راحتی در سایت شما به این صفحه و آن صفحه بروند، محصولات یا خدمات مورد نظر خود را پیدا کنند و در نهایت اقدام به خرید یا تماس با شما کنند. افزایش ترافیک سایت و کسب رتبه بهتر در میان نتایج برتر گوگل مهمترین و اصلیترین مزایای سئوی موبایل هستند. کاهش سرعت سایت اتفاق بسیار مهمی است که سریعاً حوصله کاربران را سر میبرد و باعث میشود به سایت دیگری مراجعه کنند. اگر میخواهید سئو سایت برای موبایل را بدون مشکل خاصی انجام دهید، باید اقدامات لازم جهت افزایش سرعت سایت را انجام دهید. کاربرانی که با استفاده از موبایل خود محتوای سایت را نگاه میکنند، حوصله خواندن پاراگرافهای طولانی را ندارند، به همین دلیل باید سبک محتوای خود را مختصر و کوتاه کنید.
الگوریتم های گوگل روز به روز در حال پیشرفت هستند و فرد یا شرکتی که میخواهید بهینه سازی سایت خود را به آنها بسپارید باید با الگوریتم های روز گوگل آشنا باشند. با افزایش استفاده از دستگاههای همراه مانند تلفنهای هوشمند و تبلتها، اهمیت سئو موبایل (Mobile SEO) بیش از پیش آشکار شده است. امروزه بیش از نیمی از ترافیک اینترنت از طریق موبایل ایجاد میشود و این رقم همچنان در حال رشد است. به همین دلیل، بهینهسازی سایت برای موبایل نه تنها یک گزینه، بلکه یک ضرورت برای کسبوکارهاست. در این مقاله، به بررسی اهمیت سئو موبایل و تکنیکهای کلیدی برای بهبود آن میپردازیم.
علاوه بر موارد بالا به کارگیری تکنیک های نشانه گذاری استاندارد یعنی Schema موجب میشود اطلاعات تکمیلی مانند امتیاز دهی ستاره ای، AMP، اسلایدر تصاویر و … در نتایج جستجوی سایت شما نمایان شود. هر یک از این بخش ها میتوانند تاثیر بسیار زیادی بر افزایش بازدیدکننده و بهبود رتبه شما داشته باشند. یکی دیگر از مشکلات رایج استفاده از تصاویر بزرگ در شروع صفحه است که در نسخه موبایل عملا کاربری سایت را کاهش میدهد و کاربر را مجبور میکند که برای نمایش محتوا اسکرول کند. این ابزار پیشنهادات متفاوتی در مورد طراحی ریسپانسیو سایت و تجربه کاربری در اختیار شما قرار میدهد. بعنوان مثال اگر یک دکمه در موبایل سایز مناسبی نداشته باشد (کوچکتر از سطح تماس انگشت) یا دو دکمه متفاوت فاصله کمی با هم داشته باشند (احتمال کلیک اشتباه توسط کاربر) این ابزار به شما اطلاع خواهد داد. در طراحی سایت ریسپانسیو هم آدرس صفحات و هم کدهای HTML برای موبایل و دسکتاپ یکسان است و با استفاده از دستورات CSS نحوه نمایش محتوا در سایزهای مختلف مدیریت میشود.
با این کار مشکلات زیادی مانند کاهش سرعت ایندکس، تولید محتوای تکراری، تفاوت در تجربه کاربری و … در سئو موبایل ایجاد میشود. سئو موبایل تنها به بهبود رتبهبندی محدود نمیشود، بلکه به تجربه کاربری (User Experience) نیز کمک میکند. سایتهایی که به درستی برای موبایل بهینهسازی شدهاند، سریعتر بارگذاری میشوند، ناوبری آسانتری دارند و کاربران را مدت طولانیتری در سایت نگه میدارند. این عوامل به طور مستقیم بر نرخ تبدیل و بازگشت سرمایه (ROI) تاثیر میگذارند. با این حال شما میتوانید با استفاده از جدیدترین متدهای سئو سایت شرکتی که در این مقاله موردبررسی قرار دادیم، بخش بزرگی از نیازهای سئویی سایت شرکتی خود را برآورده سازید. با این حال، توصیه ما این است که برای دستیابی به موفقیت بیشتر در زمینه طراحی سایت شرکتی و بهینه سازی آن، حتما از مشاوره متخصصین تولید محتوا و کارشناسان سئو وبکده بهرهمند شوید.
اگر مقیاس آن درست نیست، باید درمورد رفع آن با توسعه دهنده وب خود صحبت کنید. به همین ترتیب، شما می توانید هر عبارت کلیدی محلی را انتخاب کنید و Semrush صدها کلمه کلیدی با هدف جغرافیایی را به شما ارائه می دهد. در حال حاضر طراحی سایت ریسپانسیو پیشنهاد اول گوگل است و به شدت مورد تایید آن می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات طراحی سایت با وردپرس، با ما در تماس باشید. یکی از خدمات گروه طراحی آوا، برنامه نویسی انواع ماژولها و افزونه های درگاه اقساطی و اعتباری میباشد.
استفاده از پاپ آپ به ویژه در نسخه موبایل یک نکته منفی برای سئو شما محسوب میشود. سرور شما براساس نوع مرورگر و سایز صفحه نمایش تشخیص میدهد که کاربر با موبایل وارد شده یا با دسکتاپ. در ادامه متناسب با هر کاربر نسخه موبایل یا دسکتاپ با کدنویسی های مجزا در دسترس کاربر قرار میگیرند. بر اساس آمارهای اخیر، بیش از ۶۰٪ از جستجوهای اینترنتی از طریق دستگاههای موبایل انجام میشود. این رقم نشاندهنده این است که کاربران ترجیح میدهند از موبایل برای جستجو، خرید و تعامل با برندها استفاده کنند. بنابراین، اگر سایت شما برای موبایل بهینهسازی نشده باشد، بخش عمدهای از مخاطبان خود را از دست خواهید داد.
به عنوان مثال وب سایت های شرکتی تشکیل شده از یک صفحه اصلی، صفحات لندینگ، بخش تماس با ما، صفحه درباره ما و بخش مقالات میباشند. صفحه اصلی وب سایت بر روی اسم برند مورد نظر سئو میشود تا در صورتی که کاربران نام شرکت یا برند را سرچ کردند به سادگی بتوانند به وب سایت شما برسند. صفحات لندینگ بر روی کلمات کلیدی اصلی مرتبط با خدمات یا محصولات آن شرکت سئو میشود تا کاربران بتوانند به سادگی به خدمات شما دست پیدا کنند. در حالی که تمرکز بر روی مخاطبان وسیع مهم است، توجه به نیازهای خاص محلی نیز بهینهسازی را موثرتر میکند. برای شرکتهایی که در مکانهای مختلف فعالیت دارند، ایجاد فهرستهای محلی و تمرکز بر سئوی محلی میتواند به جذب کاربران در مناطق خاص کمک کند و به شما اجازه میدهد تا در جستجوهای محلی برجستهتر شوید.
اکثر وب سایت ها از پنجره های بازشوی نفوذی برای افزایش فروش یا ایجاد یک لیست پستی استفاده می کنند. اگر تجربه ای در استفاده از هر یک از تکنیک های معرفی شده در این مقاله و تاثیر آن بر سئو سایت خود داشته اید در بخش نظرات همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید. همچنین به تازگی در موبایل آیکون و یک تصویر شاخص از سایت به کاربر نمایش داده میشود. برخورداری از این دو ویژگی به شما امکان می دهد شانس کلیک خود را بالا برده و در دراز مدت جایگاه خود را در نتایج بهبود دهید. شما میتوانید با تغییر ابعاد تصاویر و سایز فونت ها خوانایی آن را برای کاربران بهبود دهید. حتی ممکن است طبق گزارش ابزار گوگل سایت شما کاملا Mobile Friendly باشد ولی کاربر امکان مطالعه متن و دسترسی به بخش های مختلف را نداشته باشد.
به همین دلیل است که باید سایت موبایل خود را آزمایش، بهبود و به طور کامل بهینه کنید. اگر بخواهید سایت خود را برای دستگاه های موبایلی بهینه سازی کنید باید با توجه به Mobile-first index نکات مربوط به Mobile SEO را اجرا کنید. قیمت خدمات سئو سایت شرکتی چقدر است؟هزینه سئو سایت شرکتی وابسته به عوامل مختلفی می باشد. شما می توانید برای آنالیز سایت خود و اطلاع از قیمت با مشاوران آناژو تماس بگیرید. آموزش سئو خارجی یا Off-Page Seo شامل تمام فعالیت هایی است که جهت بهینه سازی در خارج از وبسایت انجام می شود. بک لینک ها نقش موثری در سئو خارجی دارند که می توانید به وسیله آن ها جایگاه وبسایت خود را افزایش دهید.
گوگل پیشنهاد میکند که کاربر در نگاه اول به موضوع اصلی صفحه و عنوان آن دسترسی داشته باشد. برای بررسی نحوه نمایش و ساختار کلی صفحه ربات های گوگل باید به همه فایل های موجود در صفحه شامل CSS و JS دسترسی داشته باشند. محدود کردن هریک از این فایل ها برای ربات گوگل موجب میشود نمای واقعی صفحه از دید گوگل پنهان شده و ریسپانسیو بودن آن را تشخیص ندهد. برای اطلاعات بیشتر مقاله آشنایی با Blocked Resources را در وبسیما مطالعه کنید. اطلاعات قرار گرفته در این بخش از طریق ابزار Mobile Friendly Test گوگل و برای هر صفحه از سایت شما به صورت مجزا جمع آوری میشود.
سئوی موبایل به اقداماتی گفته میشود که امکان بازدید از سایت با گوشی موبایل را فراهم میکند و تجربه کاربری خوبی را به بازدیدکنندگان میدهد. در واقع سئو موبایل امکان دسترسی به محتواها و امکانات مختلف سایت را بهوسیله گوشی فراهم میکند و دیگر نیاز نیست کاربران برای بازدید از سایت فقط به سراغ سیستم و لپتاپ بروند. پس از معرفی این الگوریتم، برگ جدیدی به مقولهی سئو و بهینهسازی سایتها افزوده شد و میزان اهمیت کاربران موبایل را بیش از پیش نمایان کرد و تمام سایتهای بزرگ دنیا موظف شدند که به کاربران تلفنهای همراه توجه بسیار بیشتری داشته باشند. احتمال زیاد کاربر اگر چیزی را با گوشی موبایل خود سرچ می کند، خیلی وقت ندارد که بگردد و هدف خودش را در سایت شما پیدا کند. برای بهبود سئو موبایل خود تمام تلاشتان را بکنید که کال تو اکشن ها دم دست مخاطب باشند و لازم نباشد که خیلی به دنبال آن ها بگردد. همین موضوع باعث می شود که کاربر به سرعت با سایت شما تعامل برقرار کند و گوگل مطمئن شود که نسخه موبایل سایت شما پاسخگوی نیاز مخاطب می باشد.
این فرآیند شامل تکنیکهایی است که موجب میشود محتوای شما برای کاربرانی که به دنبال موضوعات مرتبط هستند، قابل کشف باشد. اما سئو تنها به جذب ترافیک مربوط نمیشود، بلکه به جذب بازدیدکنندگان درست و هدفمند اشاره دارد که احتمالاً به مشتری، شریک یا کاربر تبدیل میشوند. پس با توجه به اینکه سرعت بارگذاری سایت یک عامل کلیدی در موفقیت یک وبسایت است، این فاکتور باید یکی از اولویتهای اصلی تمام سئوکارها و وبمسترها باشد. با این کار، شما میتوانید تجربه کاربری بهتری را برای کاربران خود فراهم کنید، نرخ تبدیل را افزایش دهید و در نهایت به موفقیت بیشتری در دنیای آنلاین دست پیدا کنید. اگر وبسایت یا کسبوکار شما برای موبایل بهینه نشده باشد، تمام ترافیک، سرنخها و فروش را از دست خواهید داد. استفاده از این روش قدیمی و منسوخ شده است؛ زیرا برای پیاده سازی آن شما باید عملا دو نسخه مجزا از سایت خود را طراحی کنید و برای هر صفحه از سایت دو آدرس مجزا داشته باشید.
امروزه شرکت های بسیاری در حوزه های مختلف مشغول فعالیت هستند و به دنبال افزایش سود و گسترش کار خود هستند. در عصر حاضر به دلیل استفاده گسترده از اینترنت مشاغل در شکلی جدید و متفاوت از گذشته در حال فعالیت هستند. هنگامی که افارد در زندگی روزمره خود دچار ابهام می شوند یا نیاز یک کالا را احساس می کنند، اولین قدمی که برای رفع نیاز خود بر می دارند مراجعه به اینترنت و جستجو درباره آن موضوع می باشد. خدمات سئو سایت شرکتی به چه صورت است؟ در دنیای امروز، بهینه سازی موتورهای جستجو یا همان سئو سایت (SEO) برای شرکتها دیگر یک انتخاب نیست؛ بلکه ضرورتی است که نمیتوان آن را نادیده گرفت. برندهای موفق میدانند که برای بقا و رشد در بازار پر رقابت آنلاین، باید همیشه در صدر نتایج جستجو باشند. از همین رو، گوگل نیز سیستم بایگانی موبایلی خود را راهاندازی کرد تا بتواند جستوجوهای انجام شده از طریق موبایل را در دستهبندی مخصوص به خود ذخیره کند.
ابزارهایی مانند Google Mobile-Friendly Test و PageSpeed Insights به شما کمک میکنند تا مشکلات را شناسایی کنید. استفاده از تصاویر، البته اطمینان حاصل کنید که آنها را با استفاده از سرویسی مانند CompressJPG فشرده کنید. برای مطالعه بیشتر درباره اهمیت طراحی ریسپانسیو مقاله ما در این مورد را بخوانید. بروید و اکانت Semrush را امتحان کنید و اگر آن را دوست ندارید، می توانید قبل از پایان دوره آزمایشی آن را لغو کنید. در غیر این صورت، آنها همچنین 7 روز ضمانت بازگشت وجه ارائه می دهند، بنابراین شما چیزی برای از دست دادن ندارید. می توانید از Google Autosuggest، Semrush، Ubersuggest و غیره استفاده کنید.
محتوای تکراری میتواند منجر به جریمه از سوی موتورهای جستجو، مانند بینگ و یاهو، شود. بنابراین، اطمینان از اینکه هر صفحه وب دارای محتوای منحصر به فرد است، برای حفظ رتبههای بالا و جذب ترافیک مفید بسیار مهم است. برای کسبوکارهای کوچک، داشتن چند صد بازدیدکننده میتواند کافی باشد، اما شرکتهای بزرگ با هزاران بازدیدکننده سر و کار دارند. شرکتها باید پلتفرمهای بهینه سازی موتورهای جستجوی خود را به بهترین شکل ممکن بهینه کنند تا بتوانند در این رقابت تنگاتنگ پیروز شوند. سئو یا بهینه سازی سایت شرکتی برای موتورهای جستوجو، یکی از استراتژیهای بسیار پرقدرت برای افزایش امتیاز وبسایتها در دنیای امروزی است. وبسایتها در این روش با رعایت قوانین سئو، امتیاز خود را نزد موتورهای جستوجوگری همچون گوگل افزایش میدهند و به این ترتیب میتوانند در هر جستوجوی مرتبط با حوزهی فعالیت خود، در صدر فهرست نتایج حاضر شوند.
امروزه موبایلها به یکی از اعضای بدن ما تبدیل شدهاند و هر جا میرویم نمیتوانیم از آنها جدا شویم. بسیاری از ما وقتی در خیابان راه میرویم نیز جستجویی در اینترنت انجام میدهیم؛ به خصوص وقتی که به دنبال مکانی میگردیم. برای شروع پیشنهاد میکنیم از طریق این سایت که دوره آزمایشی رایگان نیز ارائه میدهد، تست بگیرید و خطاهای فنی سایتتان را پیدا کنید. سپس مشکلات یافت شده را برطرف کنید و از آن به بعد، هر یک هفته یک بار چنین کاری را تکرار کنید. محتوای کوتاه، بصری و قابل فهم که به راحتی در صفحه نمایش کوچک قابل خواندن باشد.
اهمیت این لینکها در سئو سایت شرکتی، افزایش اعتبار سایت و رتبهبندی آن در موتورهای جستوجو است. یکی از استراتژیهای کمکی برای سئو سایت شرکتی استفاده از لینکهای داخلی است. لینکهای داخلی، لینکهایی هستند که مخاطب را از یک پست یا صفحهی شما به صفحه یا پست دیگری در سایت شرکتتان هدایت میکنند. درواقع مخاطب با کلیک روی هر یک از این لینکها به بخش دیگری از سایت شما مراجعه میکند و از سایت خارج نمیشود. اهمیت استفاده از لینک داخلی به این دلیل است که مخاطب میتواند بدون جستوجوی زیاد به مجموعهای از صفحات و مطالب موردنیاز خود دست پیدا کند. از اول این مقاله، مرتبا به شما تاکید کردیم که سرعت سایت شما برای نمای داده شدن روی موبایل، نقشی بسیار اساسی روی سئوی موبایلی سایتتان دارد.
همچنین تعرفه سئو قیمت ثابتی ندارد به همین دلیل نمی توان به صورت کلی یک هزینه مشخص برای آن تعریف کرد. برای اطلاع از هزینه سئو سایت شرکتی میتوانید با شرکت ما در تماس باشید تیم ما با خدمات مشاوره رایگان برای بهینه سازی سایت شرکتی شما آماده ارائه خدمات میباشد. وب سایت هایی که قابلیت فروش محصولات را ندارد یا به صورت اختصار به درگاه بانکی متصل نیستند و ساخته شده اند تا خدمات یا محصولاتی را به مشتری ارائه دهند بدون فروش آنلاین، به این وب سایت ها شرکتی میگوییم. به عنوان مثال ممکن است شما یک سایت داشته باشید و نیاز باشد تا مشتری برای خرید محصولات یا دریافت خدماتی به خصوص با شما تماس بگیرد به این وب سایت ها، وب سایت شرکتی گفته میشود. بهترین روش برای سئو موبایل، مراجعه به شرکتهای معتبر این حوزه است، ایزی وب بهعنوان یکی از بهترین و شناختهشدهترین شرکتهای حوزه سئو سایت، میتواند به کمک متخصصان خود سئوی موبایل را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.
در سال 2025، این دو عامل بیش از پیش بر رتبهبندی سایتها و تجربه کاربران (UX) تأثیرگذار خواهند بود. چرا که میفهمند اگر بخواهند وبسایتشان در نتایج جستجوی موبایل نیز دیده شود، باید آن را برای نمایش در دستگاههای همراه بهینه کنند. سئو در موبایل به مجموعه اقداماتی گفته میشود که امکان نمایش محتواهای وبسایت را برای کاربران موبایل فراهم میکند، یعنی کاربران بتوانند با گوشی وارد سایت شوند و تصاویر را با سایز مناسب مشاهده کنند. باید بدانید که INP زیر 200ms نشاندهنده پاسخگویی خوب است، اما اگر این اندازه در بین 200 تا 500 میلیثانیه قرار گرفت، یعنی نیاز به بهبود دارد. البته اگر میزان INP بیشتر 500 میلیثانیه باشد، یعنی میزان پاسخگویی سایت ضعیف است.
95 درصد از جست و جو هایی که با موبایل انجام می شوند با گوگل است و گوگل سئو موبایل را در اولویت قرار می دهد. سئوی موبایل عمدتاً بر روی بهینه سازی وب سایت شما برای دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها تمرکز دارد، در حالی که سئوی دسکتاپ بر روی بهینه سازی وب سایت شما برای دستگاه های دسکتاپ و تلفن همراه تمرکز دارد. گوگل از سال ۲۰۱۹ به بعد، از Mobile-First Indexing استفاده میکند که اهمیت سئوسازی موبایل را نمایش میدهد. این به معنای آن است که گوگل نسخه موبایل سایت شما را برای رتبهبندی در نظر میگیرد. اگر سایت شما برای موبایل بهینهسازی نشده باشد، احتمال کاهش رتبههای شما در نتایج جستجو وجود دارد.
برای مثال، تمرکز بر SEO محلی میتواند در جلب مشتریان در مناطق خاص مؤثرتر باشد. بنابراین نمیتوان یک قیمت واحد را برای سئو تمامی سایتهای شرکتی پیشنهاد داد. با این حال طبق بررسیهای انجام شده، میانگین هزینهی ماهیانه برای سایتهای شرکتی چیزی بین ۵۰۰هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان است. البته سئوی سایتها بهصورت ساعتی، پروژهای و ماهیانه انجام میشود که تعرفههای هریک بسته به موارد ذکر شده متفاوت است. به این ترتیب کاربران با جستوجوی محصول یا خدمات مورد نظر در محل زندگی خود، از طریق گوگل به سمت سایت شما هدایت میشوند. این اطلاعات برای قرار گرفتن دقیقتر در بایگانی گوگل مورد استفاده قرار میگیرند و شامل تگ عنوان، توضیحات متا و کلمات کلیدی متا هستند.
به همین دلیل است که باید روی کاهش این درخواستها برای بهبود سایت تلفن همراه خود کار کنید. اگر یک برد سریع برای بهبود سرعت سایت شما وجود داشته باشد آن بهینه سازی تصاویر است. برای انجام این کار ابتدا مشخص کنید که می خواهید کاربران در سایت شما چه کاری انجام دهند. اما داشتن یک سایت سازگار با موبایل به چه معناست و از کجا شروع می کنید؟ این دقیقا به مفهوم سئو موبایل (Mobile SEO) باز می گردد. کدام استراتژیهای سئو در موقعیت خاص شرکت شما بیشترین تاثیر را داشتهاند؟ استراتژیهای شرکت seo که به طور خاص برای صنعت و موقعیت جغرافیایی شرکت طراحی شدهاند، معمولاً نتایج بهتری به همراه دارند.
طراحی ریسپانسیو (Responsive design) مهمترین روش سئو و بهینه سازی سایت برای موبایل است. با طراحی ریسپانسیو، سایت شما بر روی یک آدرس URL فعال است اما دستگاه های مختلف می توانند به تناسب اندازه خود از آن استفاده کنند. اهمیت دیگر این لینکها شناخته شدن راحتتر سایت شما توسط موتورهای جستوجو هستند. در صورتی که سایت شما عاری از لینک داخلی صفحات گوناگون باشد، آن صفحات توسط گوگل شناسایی نمیشوند و در نتیجه در صفحهی نتایج جستوجو به نمایش در نمیآیند. نکتهی مهمی که باید در این استراتژی مورد توجه قرار گیرد، ارتباط معنایی محتوای صفحات، رابطهی صفحات با یکدیگر و همچنین ارزش صفحات است. سئو سایت شرکتی نیز همچون بسیاری از استراتژیهای مورداستفاده در کسبوکارها دارای اصول مشخصی است که رعایت آنها میتواند کمک خوبی برای بهبود وضعیت سایت در فهرست جستوجوهای گوگل باشد.
توجه کنید که از نظر گوگل Mobile Device معادل یک تلفن هوشمند است و تبلت ها در دسته بندی کاملا متفاوتی قرار میگیرند. البته هدف ما سئو سایت برای همه دستگاه ها و کاربران است ولی آنچه در این مقاله مورد بحث است به تلفن های هوشمند اختصاص دارد. همچنین گوگل در نظر دارد در آینده ای نزدیک با استفاده از الگوریتم Mobile First Index نسخه موبایل سایت ها را معیار اصلی تحلیل محتوا و تعیین جایگاه در نتایج جستجوها قرار دهد. استفاده مناسب از تگ های هدینگ یا هدر (H1 تا H6) هم یکی از همین جزئیات است. یکی از استراتژیهای ضروری برای موفقیت سئو، بررسی و آنالیز مداوم سایتهای رقیب است.
امروزه همه مشاغل از مشاغل محلی گرفته تا غول های صنعت اکنون برای مشتریان و ترافیک وب سایت رقابت می کنند. البته، درست است که یک طراحی بامزه و جالب برای صفحه 404، از تلخی آن میکاهد. (درست مثل همان قندی که پشت چای پررنگ و تلخ ایرانی میخوریم!) اما در هر حال، یک ارور همیشه یک ارور است و تجربه کاربری را مختل میکند؛ پس بهتر است که چنین خطاهایی را به طور کلی حذف کنید. پس بدون نگرانی از بابت سئو موبایل سایتتان، همین حالا اطلاعات خود را از طریق فرم زیر در اختیار ما قرار دهید تا کارشناسان ما در اولین فرصت ممکن با شما تماس بگیرند. آن هم مطلقا پس از تهیه بک آپ از سایت و کسب اطمینان از اینکه حذف کدهای مد نظرتان آسیبی به سایت وارد نمیکند.
https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/